fbpx
+48 790 586 690 kontakt@youngsters.pl

Mój koszyk

Zwroty, wymiany i reklamacje

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni kalendarzowych od daty dostawy. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.

Przygotuj tylko produkt do zwrotu/reklamacji oraz informacje, które pozwolą nam potwierdzić dokonanie zakupów – np. fakturę lub potwierdzenie zamówienia.

Produkty możesz też odesłać do naszego esklepu postępując według wskazówek:

  • wypełnij formularz zwrotu/reklamacji dostępny tutaj
  • spakuj produkt/-y do zwrotu – należy dołączyć fakturę zakupową
  • przesyłką opłaconą z góry odeślij produkt/-y na poniższy adres:

ICE TOMASZ TOMCZAK
ul. Chopina 3A
62-700 Turek

Przy zwrocie towaru w ciągu kilku dni po otrzymaniu przez nas paczki otrzymasz zwrot należność za produkt/-y w taki sposób, jak za nie zapłacono (na konto bankowe lub na kartę).

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w ciągu 7 dni od daty odebrania przesyłki w przypadku   stwierdzenia w dostarczonym towarze:

  • wad fabrycznych,
  • niezgodności towaru z zawartym zamówieniem.

W takim przypadku Klient proszony jest o skontaktowanie się ze Sklepem poprzez e-mail podany na Stronie Internetowej  lub telefonicznie. Reklamacje na towary odsyłane bez wcześniejszego uzgodnienia nie będą rozpatrywane.

W przypadku odsyłania reklamowanego towaru należy dołączyć fakturę zakupową.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem.

W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.

Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego Sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

Wymiana towaru za pośrednictwem sklepu internetowego polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.